TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.6.2025.
U organizaciji Udruge vinogradara i vinara Ljubuški u subotu je održana finalna večer trodnevnog programa 3.Trnjak Festa, jedinstvene manifestacije posvećene Trnjku, autohtonoj crvenoj sorti vinove loze Hercegovine i Dalmatinske zagore.
I ovaj put ponosno je promoviran Trnjak kao lokalna vinska sorta koja zaslužuje svoje mjesto na međunarodnoj razini, jer ono što je lokalno vrijedi pokazati i predstaviti u najboljem svijetlu.
Gradski park u Ljubuškom je bio prepun domaćih ljudi i gostiju koji su kušali vina sorte Trnjak i uživali u lokalnim delicijama. Na Trnjak Festu svoja vina izlagalo je 27 vinara i 15 predstavnika gastro kutka, uživalo se u sirevima, pršutima i drugim suhomesnatim proizvodima, kao i u koktelima na bazi trnjka, a tu je bio i vrhunski zabavni program uz sastav Good Times.
Prvi dan festivala
Prvi dan uspješno je započeo 26.6. tematskom turom pod nazivom "Tragom rimske baštine".
U okviru ture, sudionici su obišli ključne arheološke lokalitete koji svjedoče o bogatoj rimskoj ostavštini u regiji: Rimska villa rustica u Čapljini, Arheološki muzej Narona u Vidu (Metković) te Arheološki centar Gračine u Ljubuškom.
Na lokalitetu Gračine uslijedila su stručna predavanja. Prvo je govorio Jure Andrijašević, profesor i sommelier s dugogodišnjim iskustvom u turizmu i ugostiteljstvu, na temu "Rimska vinska tradicija".
Drugo predavanje održali su Apollonas Kapsalis, nutricionist i Roberta Kapsalis, multidisciplinarna umjetnica koja u svom radu spaja različite medije – glazbu, likovnu umjetnost, kulinarstvo i eksperimentalno pekarstvo – na temu "Rimska gastronomija s osvrtom na provinciju Dalmaciju".
Sudionici su potom imali priliku kušati jela inspirirana drevnom rimskom kuhinjom, pripremljena prema autentičnim receptima prezentiranima tijekom predavanja.
Drugi dan festivala
Drugi Dan u petak bili su pozvani novinari i mediji koji prate Trnjak fest na posjetu vinarijama, tako da se prvo posjetila vinarija Matić iz Čapljine, zatim je slijedila skupna posjeta vinarima iz Vrgorca u restoranu Kula, a putovanje se nastavilo do Ravče i posjete pršutani mesne industriji Pivac, da bi se obilazak završio u Imotskom, gdje su novinari i blogeri gostovali kod vinarije Jerković.
Dan je završio večerom u slijedovima koja je održana u restoranu Bezdan 21 u Grudama, na kojoj je uparena ukusna hrana sa odabranim vinima sorte Trnjak.
Treći dan festivala
Treći dan je započeo u Kulturnom centru u Ljubuškom stručnim predavanjima na temu Trnjka, gdje su svoja znanja podjelili vrhunski stručnjaci: dr.sc. Ana Mucalo, prof.dr.sc. Željko Andabaka, dr.sc. Marija Banožić i prof.dr.sc. Bernard Kozina. Nakon toga održana je degustacijska radionica “Trnjak berba 2023” koju je vodio sommelier Daniel Čečavac.
Festival je i ove godine dobio svoje ambasadore i na jednom mjestu očekivano okupio sve one koje u vinskom svijetu regije nešto znače, bilo da je riječ o proizvođačima, struci, vinoljupcima, vinskim promotorima, turističkim djelatnicima ali i okupio predstavnike političkog, sportskog, javnog i kulturnog života.
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!