TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 27.11.2024.
Svake godine, kako se praznici približavaju, mališani širom svijeta s nestrpljenjem pišu pisma Djeda Mrazu što je potaknulo i naš interes za pitanje, a šta se nalazi na vrhu njihovih želja?
Jesu li to klasične igračke ili ih više privlače moderne tehnologije? Otkrijmo zajedno!
Istraživanje tržišta igračaka: Što je novo/staro i popularno?
Ove godine svjedoci smo prave eksplozije kreativnih i interaktivnih igračaka. Klasici poput lutke i autića i dalje drže visoko mjesto na listi želja, no sve su popularniji setovi za eksperimentisanje, programiranje i virtualnu stvarnost. Igračke inspirisane popularnim filmovima Frozen (daaaa, još uvijek!) i TV serijama Patrolne šape, Peppa
Pig također su i dalje veliki hit među djecom. No, ne možete grešku napraviti ako pažnju date i starim, dobrim klasicima poput Disney igrački: Mickey i Minnie Mouse, Simba, Stich, princeze...
Utjecaj društvenih mreža i YouTubera
Društvene mreže i YouTube imaju velik utjecaj na izbor igračaka kod djece. Mališani često vide svoje omiljene YouTubere kako se igraju s određenim igračkama i odmah ih žele imati. Ovaj trend je posebno izražen kod starije djece. Koliko god je pomalo razočaravajuća činjenica što djeca mnogo vremena provode izložena plavom ekranu raduje nas činjenica da djeca ipak od Djeda Mraza traže neke klasične igračke.
Kategorije najtraženijih igračaka:
Savjet: Prije kupovine, razmislite i o sljedećem:
Iako se želje djece mijenjaju iz godine u godinu, jedno je sigurno: djeca vole igračke koje potiču njihovu maštu, kreativnost i druženje. Bilo da se odlučite za klasičnu igračku ili neku modernu gadgeticu, najvažnije je da poklon bude od srca i da donese radost vašem djetetu.
Sretna kupovina!
*Ovaj popis je samo smjernica i može se razlikovati u zavisnosti o dobi djeteta, njegovim interesima i trenutnim trendovima. Prilikom odabira igračke, uvijek uzmite u obzir sigurnost, kvalitet izrade i koji vid edukacije pruža.
* * *
Naslovna fotografija: pexels.com
TEKST: Nevena Divčić | FOTO: @tinvcb
Ormari se pune laganijim tkaninama, a s njima dolazi i potreba za svježijim, prozračnijim mirisima.
Dok zimi često biramo teže, začinske i gurmanske parfeme, u proljeće nam više prijaju nježne cvjetne note, osvježavajući citrusni akordi i suptilne voćne kompozicije. Upravo zbog toga, proljetni parfemi odišu lakoćom – podsjećaju na miris svježe procvjetalog cvijeća, blage povjetarce i prve voćne plodove sezone.
Niste sigurni koji parfem odabrati i treba vam inspiracija? Donosimo je!
Prada Paradoxe Virtual Flower
Prada Paradoxe Virtual Flower je idealan izbor za proljetne dane, pružajući osjećaj svježine i elegancije. Njegova prozračna i lagana kompozicija čini ga savršenim suputnikom za svakodnevne aktivnosti ili posebne prilike tijekom ovog godišnjeg doba.
Gornje note: italijanski vert de bergamot
Srednje note: jasmin i neroli
Bazne note: mošus i ambreta
Yves Saint Laurent Libre
Ovaj parfem spaja svježinu i senzualnost na jedinstven način. Otvara se svježim, blago citrusnim notama mandarine, koje unose energiju i vedrinu u kompoziciju. U srcu mirisa nalazi se lavanda, što ga čini neobičnim među ženskim parfemima, upravo ova nota daje mu sofisticiranost i odvažnost.
Uz lavandu, jasmin donosi ženstvenu i cvjetnu mekoću, dok baza od vanilije i mošusa pruža toplinu i dugotrajnost.
Dior Miss Dior Blooming Bouquet
Miss Dior Blooming Bouquet je oličenje proljeća u bočici – lagan, prozračan i beskrajno romantičan. Ovaj parfem je idealan za one koji vole diskretne, svježe cvjetne mirise koji nisu previše slatki. Savršen je za dnevne prilike, proljetne šetnje ili čak kao nježan dodir mirisa za romantične večeri.
Početne note bergamota donose blagu citrusnu svježinu, koja ubrzo ustupa mjesto nježnim cvjetnim akordima. Božur i ruža čine srce ovog mirisa, donoseći puderastu mekoću i klasičnu ženstvenost.
Gucci Flora
Flora Gorgeous Gardenia donosi pravi proljetni vrt u parfemskoj bočici. Ovaj parfem je razigran, optimističan i savršen za sve ljubitelje laganih, ali upečatljivih cvjetnih mirisa.
Foto: Pexels.com
Otvara se svježim i blago voćnim mirisom cvijeta kruške, koji unosi blistavu lakoću. U srcu parfema dominira gardenija – kremasta, bogata cvjetna nota koja mu daje toplinu i ženstvenost. Na kraju, smeđi šećer pruža suptilnu slatkoću, balansirajući cijelu kompoziciju i ostavljajući mekan, nježan trag.
Koji birate za april?
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!