TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.4.2025.
Nastavak filma “Quo Vadis, Aida?” uvršten je među 10 najprestižnijih projekata u razvoju na Cannes Film Festivalu.
Šta to konkretno znači? Film je uvršten među deset pažljivo odabranih projekata iz cijelog svijeta koji će biti predstavljen u okviru prestižnog programa Investors Circle na Marché du Film , dijelu Filmskog festivala u Cannesu .
Investors Circle okuplja najznačajnije nove projekte renomiranih svjetskih autora, a uvrštavanje projekta “Quo Vadis, Aida-dio koji nedostaje” među njih potvrđuje njegov umjetnički, društveni i međunarodni značaj.
Cannes Film Festival jedan je od najutjecajnijih i najvažnijih filmskih festivala na svijetu, a učešće u njegovim industrijskim programima otvara vrata globalnim investitorima, distribucijama i međunarodnoj vidljivosti.
Više informacija o selekciji dostupno je na zvaničnoj stranici Marché du Film-a.
Film “Quo Vadis, Aida? – dio koji nedostaje” već je osigurao snažnu međunarodnu podršku kroz učešće najvažnijih evropskih filmskih fondova, među kojima su Austrijski Filmski Institut, Viena Film Fond,Švedski Filmski Institut, Poljski Filmski Institut, Medienboard Berlin-Brandenburg, Film Väst iz Švedske i francuski CNC – Aide aux cinémas du monde te partnerstva sa vodećim evropskim televizijskim kućama ARTE/ZDF, ORF, Canal+ i TRT. Projekat također ima podršku svjetskog prodajnog agenta Indie Sales iz Francuske.
Prethodni film “Quo Vadis, Aida?” bio je nominovan za Oscara za najbolji strani film , osvojio je više od pedeset međunarodnih nagrada, te bio proglašen najboljim evropskim filmom , dok je Jasmila Žbanić nagrađena kao najbolja evropska rediteljica , a Jasna Đuričić kao najbolja evropska glumica.
Tim filma “Quo Vadis, Aida? – dio koji nedostaje” trenutno je u fazi traženja investitora i podrške za realizaciju projekta: "Nastavljamo se boriti da film bude realizovan dostojanstveno, temeljito i s najvišim umjetničkim standardima koje ovakva tema zaslužuje.”
TEKST: Bonjour.ba/PR
Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.
Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama.
Primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition" za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.
Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na Branding Conference web stranici.
Foto: Branding Conference PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!