TEKST: Ada Ćeremida

DATUM OBJAVE: 2.9.2025.

Ime je već objavljeno, ali tajna i dalje ostaje. Chloe Malle, trenutno urednica Vogue.com-a, imenovana je za novu Head of Editorial Content američkog Vogue-a, preuzevši poziciju od legendarne Anne Wintour nakon njenih 37 godina vladavine. 

Iako Wintour i dalje ostaje važna sila u pozadini, upravljanje svakodnevnim uredničkim tokom sada pada u ruke Malle, žene čiji je put u modnoj industriji tekao bez reflektora, no s neosporivim uticajem i prisustvom.

 



U svijetu gdje se svaka promjena na vrhu analizira do najmanjih detalja, Malle ostaje enigmatična figura, poznata ali ne previše eksponirana, iskusna, ali ne previše očigledna. Ko je zaista žena koja će pokušati ispuniti cipele koje se smatraju neispunjivim? 

 




Porodično nasljeđe koje oblikuje viziju

Chloe Malle je kći glumice Candice Bergen i pokojnog francuskog režisera Louisa Mallea. Odrasla je u Los Angelesu i New Yorku, okružena kreativnim svijetom koji spaja Hollywood glamur sa evropskim filmskim nasljeđem. 

Studirala je književne umjetnosti i komparativnu književnost na Brown univerzitetu, što je oblikovalo njen pristup pripovijedanju koji će kasnije postati njen zaštitni znak u digitalnom svijetu. Nasljeđe njene porodice nije samo otvorilo vrata, već je i postavilo visoke standarde kreativnosti koji će definisati njen pristup uređivanju.

 



Prva decenija u Vogueu  

Chloe Malle pridružila se Vogueu 2011. kao Social Editor i ubrzo je postala neophodan glas brenda. S radom na digitalnim platformama, uključujući najpopularnije priče i angažovan sadržaj, uticala je na evoluciju Voguea iz štampanog časopisa u digitalnu silu.

Upravo je njen rad na digitalnoj transformaciji Vogue-a ono što ju je izdvojilo kao idealnu kandidatkinju za vođenje brenda u novoj eri.

 



Digitalna vizija i podcast  

Od 2023. uređuje Vogue.com i vodi popularni podcast The Run-Through with Vogue, što joj je omogućilo da se istakne kao glas novog, digitalno orijentisanog Voguea.

Sa 39 godina, Malle predstavlja generaciju urednika koji su odrasli sa internetom i društvenim mrežama, ali koji također cijene nasljeđe štampanih medija. Njena pozicija kao direktorica uredničkog sadržaja, umjesto tradicionalnog, glavnog urednika signalizira promjenu u načinu kako Condé Nast vidi budućnost svojih publikacija, a to je fokus na sadržaj koji transcendira platforme. 

 

 

Nasljednica, ali ne bez mentorstva  

Iako je preuzela vodeću poziciju za američki editorial, Wintour i dalje ostaje globalna urednica i direktorica sadržaja u Condé Nastu te djeluje kao mentorica, simbolišući prelaz koji je obuhvatan ali i pažljivo balansiran.

Malle nasleđuje ne samo časopis, već globalnu modnu instituciju koja mora da se prilagodi svijetu gdje su influenseri jednako važni kao dizajneri, a gdje se modni trendovi rađaju na TikTok-u jednako često kao na pistama Milana i Pariza.
 
 

 

Chloe Malle simbolizira novi tok u vremenu modne novinarstva: spoj tradicije i tehnološke transformacije. Iako nosi nasljeđe i mentorstvo Anne Wintour, njen vlastiti urednički trag, digitalna snaga i kulturna intuicija otvaraju vrata za moderan Vogue: informativan, inkluzivan, i sa jasno definiranim glasom za budućnost.

Nasleđujući poziciju od Anne Wintour, žene koja je decenijama bila sinonim za modnu moć, Malle nosi teret očekivanja, ali i priliku da definiše šta Vogue znači za novu generaciju.
 

Foto: @chloemalle


Bonjour

Povratak omiljene jakne iz 2010-ih kojoj se nismo nadali. Možete je kupiti već sada.

TEKST: Emina Smaka

Povratak omiljene jakne iz 2010-ih kojoj se nismo nadali. Možete je kupiti već sada. Povratak omiljene jakne iz 2010-ih kojoj se nismo nadali. Možete je kupiti već sada.


Ako ste početkom 2010-ih pratili modne blogove ili inspiraciju tražili na Pinterestu, sigurno se sjećate jedne jakne koja je bila gotovo svuda: maslinasto zelena parka

 



Kombinovane s crnim skinny trapericama, čizmama do gležnja i predimenzioniranim šalovima, ove jakne su bile simbol tadašnjeg 'it girl' stila. Njihova popularnost nije bila slučajna, jednostavne su, nosive u bezbroj kombinacija i pružaju upravo onaj laid-back cool efekt koji često želimo u jesen.

 



Danas, više od decenije kasnije, zelena parka se vraća na velika vrata. Njena bezvremenska silueta i neutralna nijansa čine je idealnim osnovnim komadom za slojevite jesenje kombinacije. Dizajneri i high street brendovi ponovno je uvrštavaju u kolekcije, ali uz male dorade. Parka sada dolazi u nešto strukturiranijim krojevima, crop momentima, s detaljima poput naglašenih ramena, pojasa koji naglašava siluetu... 

 

 Bonjour_ba_01jakna_l

Kupi ovdje


Bonjour_ba_02jakna_l

Kupi ovdje



Posebno je zanimljivo koliko ovaj povratak budi dozu nostalgije jer nas podsjeća na eru kada su street style fotografije blogerki poput Chiare Ferragni, Olivie Palermo, Alexe Chung ili Aimee Song osvajale internet, kada je Tumblr bio glavna inspiracija za modne kombinacije, a parka bila sinonim za savršen jesenji 'uniform look'. 


Za razliku od 2010-ih kada se nosila isključivo u ležernim kombinacijama, današnja parka može se lako stilizirati i na posao. Upravo je ta svestranost razlog zašto se vraća u garderobere, jer nudi praktičnost, ali i nostalgičnu dozu stila iz vremena kada su street style fotografije s blogova vladale modnim svijetom.

 



Jedno je sigurno, ako ove jeseni investirate u parka jaknu, nećete pogriješiti. Ona je ponovo među ključnim komadima sezone i podsjetnik da se dobri trendovi uvijek vraćaju.

 

Naslovna fotografija: @chungalexa


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!