TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 2.12.2025.
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
TEKST: Ada Ćeremida
Ako postoji neko ko je posljednjih godina tiho, ali sigurno izgradio prepoznatljiv scenski stil, onda je to Džejla Ramović.
Svaki njen nastup ima onaj prepoznatljivi „Džejla potpis“: minimalistički glam, moderna elegancija i komadi koji izgledaju kao da su napravljeni baš za svjetla pozornice.
Postoji nešto posebno u načinu na koji Džejla balansira svoj umjetnički put između nastupa, nove glumačke uloge i sve većih pozornica.
Čak i kada ulazi u potpuno novi kreativni teritorij, njen modni izraz ostaje prepoznatljiv siguran i elegantan, s detaljem koji uvijek stvori vizuelni momenat.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Kratka silueta koja ima scenski efekat
Njen posljednji scenski look još jednom potvrđuje to. Kratka crna haljina s čistim linijama, ali snažnom siluetom, kombinuje disciplinu kroja i trenutak glamura koji pripada samo pozornici.
Bijeli rever, skulpturalni rukavi i dužina koja daje lepršavost pokreta, sve skupa djeluje kao da je nastalo u ateljeu koji razumije dinamiku svjetala, pokreta i prisutnosti. I jeste: kreacija potpisuje Atelier Mirrari, regionalni modni studio poznat po minimalizmu koji se ne boji drame.
Haljina koju bismo i same rado posudile
Ovo je tip haljine koja inspiriše na dvije strane: kao komad za večernji izlazak (uz tanke čarape i čizme, baš kao ona) i kao primjer kako minimalistički dizajn može izgledati scenski, ako se dobro kroji.
Uz Džejlinu turneju koja puni gradove širom regije, sve je jasnije da njen modni tim zna tačno šta radi. A mi, naravno, uvijek volimo zaviriti u backstage njenih modnih izbora, jer svaki put otkrijemo komad koji vrijedi izdvojiti kao inspiraciju za vlastite outfite.

Džejla već duže vrijeme gradi identitet koji nije samo modni, nego i emocionalni: djeluje samouvjereno, opušteno i topla je prema publici, pa svaki outfit dobije dodatni nivo šarma. Upravo je to ono što modni urednici najviše vole, kad odjevni predmet ima karakter jer ga osoba nosi prirodno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!