TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 16.9.2025.
Ako volite osjećaj kad samo jednim potezom ruža promijenite cijeli dan, onda će vam ova jesen biti praznik za usne.
Beauty portali su složni: 2025. godina je donijela paletu koja spaja nostalgiju ’90-ih, gotik zavodljivost i cozy miris karamele.
Tamna drama: šljiva, vino i burgundy
Bobičasti tonovi su klasika svake jeseni, ali 2025. im daje novu energiju. Mat finiš ili vinil sjaj, oboje su jednako poželjni, a na TikToku #redwinemakeup osvaja feed. Najviše hvaljeni su Bobbi Brown Luxe Cashmere Matte “Ruby” i Westman Atelier Lip Suede “Figue”.
Video: @aliandreeamakeup
Nešto prisupačnije varijante su Maybelline Burgundy Blush i Revlon Rumberry.
Video: @luvphoebeee
Za večernji izlazak nose se precizno nanešene, a za dnevni look samo utapkane prstima.
Toplina na usnama: karamel i čokolada
Trend “toasty makeup” ove jeseni se preselio na usne. Karamel, kakao i cimet tonovi djeluju sofisticirano, ali i nostalgično jer podsjećaju na devedesete kad su ovakve nijanse vladale. Odličan odabir je Fenty Beauty Mattemoiselle – “Freckle Fiesta”.
Pristupačnije varijante su svakako Essence The Slim Stick “Choc-O-Holic”, L’Oréal Colour Riche Satin “Worth It Medium” ili Max Factor Colour Elixir Lipstick – “Burnt Caramel”.
Savršene uz oversized pleteni džemper i kafu u ruci jer ništa ne govori “jesen” kao topli smeđi ruž.
Praškasto roza i mauve
Ako želite nešto što izgleda kao da ste se baš rodili s tim nijansama, “dusty rose” i mauve tonovi su univerzalni odgovor. Inspirisani su ružinim laticama koje su malo potamnile. Ovdje vladaju Armani Lip Maestro 531 i Charlotte Tilbury Walk of No Shame.
NYX Suede Matte “Brunch Me” kao pristupačnija varijanta popularan je među TikTok kreatoricama za #softgirl look, te L’Oréal Colour Riche “Worth It Medium”, koji beauty influenserice na Instagramu često kombiniraju s tamnijom olovkom za onaj pravi ’90s vibe. Ne zaboravimo i Golden Rose Velvet Matte Lipstick, nijansa 12 ili 14.
Crvena… ili narandžasta kao njen hrabri rođak
Ako vam se čini da je crvena “previše”, jesen 2025. nudi i neočekivani začin u smislu narandžastih tonova. Od bundeva do terakote, narandžasti ruževi donose optimizam i razbijaju rutinu klasičnog makeupa (isprobajte Hermès Orange Boîte ili pristupačniji Clinique Flame Pop).
A kad poželite igrati na sigurno (jer crvena je ipak crvena) birajte je u ekstremima: potpuno mat ili vinilno sjajnu. Bilo da ste tim Sisley Rouge Ardent, Pat McGrath Crimson Ecstasy ili kultni MAC Ruby Woo ili pak volite drogerijske legende poput Revlon Certainly Red i Maybelline Red For Me, efekat je uvijek isti: samopouzdanje na maksimumu.
Koju nijansu vi birate za svoj jesenji potpis?
Naslovni video: @jessicaclements
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!