TEKST: Bonjour.ba - PR

DATUM OBJAVE: 14.10.2025.

Još samo nekoliko dana dijeli nas od četvrte Woman.Comm konferencije, koja će pod motom REBLOOM biti održana 14. i 15. oktobra u tershouse u Sarajevu.

Ovaj događaj okuplja stručnjake, predavače i lidere komunikacijske industrije iz cijelog regiona, a cilj mu je potaknuti rast, promjenu i ponovno buđenje kako profesionalno tako i lično.

Pod simboličnim motom REBLOOM, ovogodišnja konferencija donosi poruku o ponovnom procvatu i transformacijama u industriji komunikacija, mentalnom zdravlju, liderstvu, društvenoj odgovornosti, te o novim alatima i trendovima koji oblikuju budućnost komunikatora.

 



„REBLOOM simbolizira novi početak, trenutak kada nakon izazova ponovo procvjetamo, jači i svjesniji svoje vrijednosti. Naš cilj je da Woman.Comm i ove godine inspiriše, poveže i osnaži žene i muškarce koji vjeruju u snagu dobre komunikacije“, izjavila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i osnivačica Woman.Comm Cluba.

Priče o industriji, izazovima i novim perspektivama  

Kroz dva dana konferencije, učesnici će imati priliku čuti priče o izazovima komunikacijske industrije, načinu na koji se s njima nosimo, te kako kreativnost, empatija i tehnologija mogu zajedno oblikovati budućnost komunikacija.

Govornici će dijeliti svoja iskustva, propitivati stare obrasce i donositi inspirativne ideje za razvoj industrije i pojedinaca u njoj.

 



Jedan od njih je Borislav Miljanović, osnivač i CEO Represent Systema, vizionar i jedan od najznačajnijih glasova regionalne komunikacijske scene. 

Kroz svoje izlaganje na temu “Neće biti komunikacije bez AI, ali ni AI bez dobrih komunikatora!”, Miljanović će govoriti o povezanosti tehnologije, povjerenja i etike u savremenim komunikacijama:

 



“AI dramatično povećava brzinu i obim našeg rada, ali ne razumije kontekst zajednice, reputacione rizike ni etiku za to su potrebni dobri komunikatori. AI je kopilot, čovjek je kapetan. 

Želim da publika sa predavanja ponese tri stvari: praktičan set AI alata za svakodnevni rad, etički okvir tj. šta nikada ne delegirati mašini, i vještinu da se s osmijehom nosimo s nadolazećom AI olujom.” objasnio je.

O ženama na Balkanu i važnosti autentičnosti  

Pored tema o budućnosti komunikacija i ulozi tehnologije, Woman.Comm konferencija ove godine donosi i duboko lične i društveno značajne priče. 

Jedna od njih biće i predavanje Danijele Ostojić, kliničkog psihologa i sudskog vještaka, koja će u svom izlaganju “Žene na Balkanu” govoriti o unutrašnjoj snazi, autentičnosti i oslobađanju od društvenih obrazaca koji često oblikuju živote žena u našem regionu.

 



Danijela će sa učesnicima podijeliti stvarne priče iz svoje prakse, dajući glas ženama koje su pronašle način da žive slobodnije i hrabrije:

“Smatram da će priče iz stvarnog života žena na Balkanu pomoći mnogima da shvate kako možemo izaći iz obrazaca koji nas ograničavaju i početi živjeti u skladu sa sobom. To je proces koji traži hrabrost, ali i podršku zajednice – upravo zato su konferencije poput ove toliko važne.”, poručila je.

Umrežavanje, inspiracija i priznanje  

Pored bogatog programa, konferencija će i ove godine dodijeliti prestižne Woman.Comm of the Year nagrade na gala večeri 14.10. u Vijećnici od 21 h. Nagrade će dobiti dame koje su dale izuzetan doprinos razvoju komunikacijske industrije.

Događaj je i prilika za umrežavanje, razmjenu iskustava i pokretanje novih profesionalnih saradnji. Ulaznice su u prodaji putem web stranice snagakomunikacije.com, gdje je dostupan i detaljan program konferencije.

Foto: unsplash.com


Bonjour

Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu.

TEKST: Bonjour.ba

Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu. Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu.

Koliko puta ste čuli da ste “previše”? Previše iskreni, previše emotivni, previše ambiciozni? A možda je upravo u tom “previše” ono najbolje što nosimo, naša hrabrost da se izdvojimo, da budemo svoji i da mijenjamo svijet oko sebe, ne uklapajući se u obrasce koji nam ne pripadaju.

O toj snazi koja dolazi iz autentičnosti razgovarali smo s Aldijanom Rakić, Članicom Uprave ASA Banke, ženom koja je iz pozicije saradnice izrasla u liderku koja vjeruje da empatija nije slabost, već najjači poslovni alat.

 

asa-banka-aldijana-rakic-5-bonjour-ba

 Aldijana Rakić, Članica Uprave ASA Banke

 

Ljudi ne traže savršenog lidera, već čovjeka

 

U njenoj karijeri bilo je trenutaka koji su zahtijevali odlučnost, ali i razumijevanje, posebno u periodima velikih promjena. Jedan od njih bio je i proces spajanja čak tri banke: složen, emotivan i izazovan trenutak za svaki tim. Zato smo Aldijanu pitali šta je naučila o ljudima kada posao postane najizazovniji.

„Pa ja bih više rekla da u teškim vremenima ljudi ne traže savršenog lidera, već traže čovjeka i ono realno što sam spoznala kroz svoju praksu jeste da je i tišina jača od govora, da je prisutnost jača od riječi i definitivno da stabilnost ne mora značiti da znamo ono što dolazi, već da znamo ko smo i da vodimo svoj tim kvalitetno kroz nepoznato."

 

asa-banka-aldijana-rakic-3-bonjour-ba

 

Ne moraš znati sve, ali moraš vjerovati sebi


Ušli ste u banku kao saradnica, danas ste članica Uprave. Šta biste sebi tada šapnuli, da Vas niko ne čuje?

"Definitivno bih sebi šapnula na uho da ne moram sve da znam, ali da moram da vjerujem sebi. Prije, u svojim mlađim godinama, tu potvrdu sam tražila izvana, a sada u zrelim godinama jako je bitno da imate unutrašnji kompas jer onda apsolutno vam nisu bitni aplauzi i titule.

Ostala bih znatiželjna i čak bih rekla i preiskrena i preambiciozna jer upravo ovo ’pre’ i ’previše’ nekad znači da se izdvajate od drugih i da si različit u odnosu na druge. I ono što bih rekla da je najveća vrijednost nije mjesto u hijerarhiji, već je definitivno utjecaj koji ostavljate na druge ljude."

 

asa-banka-aldijana-rakic-6-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-1-bonjour-ba
 

Empatija je poslovni alat, ne slabost  
 

U svijetu u kojem se često naglašava brzina i rezultat, zaboravljamo da uspjeh rijetko nastaje iz pritiska, a mnogo češće iz razumijevanja. Upravo zato, Aldijana vjeruje da je empatija jedna od najvažnijih vještina današnjeg lidera. Ne zato što je meka, već zato što je precizna i ona prepoznaje ono što brojke tek kasnije potvrde.

„Empatija pored što je ljudska osobina, ona je strateški resurs i ukoliko se empatija koristi kvalitetno može na vrijeme prepoznati potrebe tima, može vidjeti promjene koje ćemo tek nekad naknadno vidjeti u brojkama i isto tako može vidjeti neke promjene ponašanja u samom timu.

Jer suština je da u najtežim trenucima mi pamtimo pravila ponašanja i ako tu položimo test onda nijedna kriza ili teška vremena ne mogu taj odnos narušiti. I definitivno empatija daje širu sliku, ali isto tako i pojedinca u njoj.“
 

asa-banka-aldijana-rakic-2-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-4-bonjour-ba
 

“Previše” je zapravo kompliment


Od žene se često očekuje da bude “dovoljno”: dovoljno smirena, dovoljno ambiciozna, dovoljno odvažna, ali nikada “previše”. Aldijana to pravilo ruši.

Preosjetljiva, ambiciozna i emotivna. Upravo ove tri riječi pokušavaju ženu staviti u okvire pravila ponašanja koji joj generalno i ne pripadaju jer apsolutno liderstvo je kod svakoga drugačije. Empatija definitivno nije slabost, ambicija nije mana, a emocije definitivno nisu neprijatelji racionalnosti. Ukoliko se ta tri alata pravilno koriste apsolutno može doći do promjene organizacije iz temelja.“

 

asa-banka-aldijana-rakic-8-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-9-bonjour-ba
 

Emocije ne isključuju racionalnost


O ženama u bankarstvu se dugo govorilo kroz stereotipe zato smo Aldijanu za kraj pitali: Najveća zabluda o ženama u bankarstvu je…?

„Da su preemotivne i da su zbog toga manje racionalne, što apsolutno nije tačno jer upravo ta emotivnost nadograđuje racionalno odlučivanje. Ja sam u praksi mnogo vidjela žena koje su donosile jako teške odluke upravo bazirane na toj emociji i hrabrosti. Tako da bih rekla da je zaključak da su žene emotivne i racionalne i jako hrabre.“

 

asa-banka-aldijana-rakic-11-bonjour-ba
 

Kroz svaku rečenicu Aldijane Rakić provlači se jednostavna, ali snažna poruka da uspjeh nije odsustvo grešaka, već sposobnost da ostanemo ljudi dok rastemo.
U ASA Banci, taj spoj razumijevanja, stručnosti i povjerenja pokazuje kako se i u svijetu brojki može voditi srcem, a da rezultati ostanu jednako impresivni.

I možda je baš u tom ’previše’… emociji, hrabrosti i iskrenosti… ono što nas uči kako da budemo najbolja verzija sebe i u poslu i izvan njega.

 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!