TEKST: Bonjour.ba - PR

DATUM OBJAVE: 26.9.2025.

Kada krize, neizvjesnost i promjene postanu svakodnevica, vrijeme je za REBLOOM.

Četvrto izdanje Woman.Comm konferencije okuplja ljude iz svijeta komunikacija i donosi novu energiju industriji. To je prostor gdje se susreću ideje, iskustva i inspiracija.


bonjour_ba08rebloom

U jesen, kada priroda miruje, Sarajevo će 14. i 15. oktobra u tershouseu biti mjesto gdje komunikacija ponovo cvjeta i otvara put ka boljoj budućnosti.

Prvi dan: Snaga žene u komunikaciji

Prvi dan konferencije stavlja u fokus žene koje su obilježile i oblikuju komunikacijsku industriju decenijama, pokazujući da hrabrost, dosljednost i snaga glasa mijenjaju društvo. Ranije dobitnice Woman.Comm nagrada ispričaće kako su vlastitim radom postavile standarde i pomjerile granice profesije.

Na konferenciji će biti otvorene i goruće teme savremenog društva, saznaćemo koja je cijena iskrene komunikacije, kako prolaze oni koje se otvoreno suprotstavljaju sistemu i pogrešnim društvenim normama. 

Između ostalih Jelena Obućina, govoriće o prijetnjama, pritiscima i odgovornosti onih koje se usuđuju da kažu istinu, dok će Danijela Ostojić govoriti o mentalnom zdravlju žene na Balkanu.


bonjour_ba06rebloom

bonjour_ba05rebloom

Program nudi priliku da se čuju i priče onih koje su mijenjale pravila igre, često iz pozadine, a sada dolaze u prvi plan. Diskusija „Snaga žene iznad staklenog stropa“ sa Jasminkom Horvat Martinović, Jelenom Trivan i Sabinom Softić otvoriće pitanje gdje su granice profesionalnog rasta i kako ih žene mogu prevazići, dok će predavanje Belme Hadžiomerović „Kada je dosta?“ ostaviti snažnu završnu poruku o trenutku kada žene biraju da promijene pravac, karijeru i život, ne samo za sebe nego i za generacije koje dolaze.


bonjour_ba01rebloom

Drugi dan: Komunikacija u vremenu promjena

Drugog dana, fokus se prebacuje na globalne i lokalne izazove, kako komunicirati u okruženju stalne neizvjesnosti, društvenih pritisaka i brzih transformacija. 

Očekuju nas diskusije o tome kako marketing i događaji oblikuju percepciju vrijednosti, ali i studije slučaja koje otkrivaju kako tradicionalni brendovi, pronalaze nove načine da komuniciraju s generacijama koje žive online.

Za predavanje Katje Fašink, vrhunske stručnjakinje za krizne komunikacije, već vlada veliko interesovanja. Njeno iskustvo iz energetskog sektora, rukovođenje komunikacijama u složenim projektima infrastrukture i nagrade koje osvaja govore da ona ne gleda komunikaciju samo kao funkciju, nego kao strukturu koja spašava reputaciju i povjerenje kad sve drugo posustaje. 


bonjour_ba03rebloom

Ovo predavanje dolazi u pravo vrijeme, kada krizna komunikacija više nije izuzetak nego pravilo, a publika će imati priliku da iz prve ruke čuje kako se gradi povjerenje u vremenima nesigurnosti.

Uz nju, prisutni će imati priliku čuti i perspektivu Krešimira Macana o političkom PR-u, Sanelu Pašić o internoj komunikaciji u vremenima promjena i Bore Miljanovića o spoju umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti, tema koja postaje nezaobilazna u svakodnevnim komunikacijskim izazovima.


bonjour_ba04rebloom


bonjour_ba02rebloom

Ulaznice: Mjesto u zajednici koja raste
 

Ulaznice za Woman.Comm konferenciju već su u prodaji, a broj mjesta je ograničen. Svaka kotizacija donosi dvodnevni pristup programu, networking sesijama, ručkovima, ulaz na gala večer, welcome paket i priliku da se bude dio zajednice koja vjeruje da komunikacija ima moć da mijenja društvo. Detalje o cijenama i kupovini ulaznica dostupni su na zvaničnoj stranici konferencije.

Četvrta Woman.Comm konferencija pod sloganom REBLOOM  donosi novu energiju i iskustva. Energiju koja pokreće, okuplja i ponovo otvara prostor za rast i promjene. Sarajevo 14. i 15. oktobra postaje mjesto gdje se komunikacija ne uči napamet, nego doživljava iz prve ruke.

Foto: PR, pexels.com


Bonjour

Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu.

TEKST: Bonjour.ba

Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu. Kad ti kažu da si “previše”, pogledaj primjer Aldijane Rakić i pretvori to u snagu.

Koliko puta ste čuli da ste “previše”? Previše iskreni, previše emotivni, previše ambiciozni? A možda je upravo u tom “previše” ono najbolje što nosimo, naša hrabrost da se izdvojimo, da budemo svoji i da mijenjamo svijet oko sebe, ne uklapajući se u obrasce koji nam ne pripadaju.

O toj snazi koja dolazi iz autentičnosti razgovarali smo s Aldijanom Rakić, Članicom Uprave ASA Banke, ženom koja je iz pozicije saradnice izrasla u liderku koja vjeruje da empatija nije slabost, već najjači poslovni alat.

 

asa-banka-aldijana-rakic-5-bonjour-ba

 Aldijana Rakić, Članica Uprave ASA Banke

 

Ljudi ne traže savršenog lidera, već čovjeka

 

U njenoj karijeri bilo je trenutaka koji su zahtijevali odlučnost, ali i razumijevanje, posebno u periodima velikih promjena. Jedan od njih bio je i proces spajanja čak tri banke: složen, emotivan i izazovan trenutak za svaki tim. Zato smo Aldijanu pitali šta je naučila o ljudima kada posao postane najizazovniji.

„Pa ja bih više rekla da u teškim vremenima ljudi ne traže savršenog lidera, već traže čovjeka i ono realno što sam spoznala kroz svoju praksu jeste da je i tišina jača od govora, da je prisutnost jača od riječi i definitivno da stabilnost ne mora značiti da znamo ono što dolazi, već da znamo ko smo i da vodimo svoj tim kvalitetno kroz nepoznato."

 

asa-banka-aldijana-rakic-3-bonjour-ba

 

Ne moraš znati sve, ali moraš vjerovati sebi


Ušli ste u banku kao saradnica, danas ste članica Uprave. Šta biste sebi tada šapnuli, da Vas niko ne čuje?

"Definitivno bih sebi šapnula na uho da ne moram sve da znam, ali da moram da vjerujem sebi. Prije, u svojim mlađim godinama, tu potvrdu sam tražila izvana, a sada u zrelim godinama jako je bitno da imate unutrašnji kompas jer onda apsolutno vam nisu bitni aplauzi i titule.

Ostala bih znatiželjna i čak bih rekla i preiskrena i preambiciozna jer upravo ovo ’pre’ i ’previše’ nekad znači da se izdvajate od drugih i da si različit u odnosu na druge. I ono što bih rekla da je najveća vrijednost nije mjesto u hijerarhiji, već je definitivno utjecaj koji ostavljate na druge ljude."

 

asa-banka-aldijana-rakic-6-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-1-bonjour-ba
 

Empatija je poslovni alat, ne slabost  
 

U svijetu u kojem se često naglašava brzina i rezultat, zaboravljamo da uspjeh rijetko nastaje iz pritiska, a mnogo češće iz razumijevanja. Upravo zato, Aldijana vjeruje da je empatija jedna od najvažnijih vještina današnjeg lidera. Ne zato što je meka, već zato što je precizna i ona prepoznaje ono što brojke tek kasnije potvrde.

„Empatija pored što je ljudska osobina, ona je strateški resurs i ukoliko se empatija koristi kvalitetno može na vrijeme prepoznati potrebe tima, može vidjeti promjene koje ćemo tek nekad naknadno vidjeti u brojkama i isto tako može vidjeti neke promjene ponašanja u samom timu.

Jer suština je da u najtežim trenucima mi pamtimo pravila ponašanja i ako tu položimo test onda nijedna kriza ili teška vremena ne mogu taj odnos narušiti. I definitivno empatija daje širu sliku, ali isto tako i pojedinca u njoj.“
 

asa-banka-aldijana-rakic-2-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-4-bonjour-ba
 

“Previše” je zapravo kompliment


Od žene se često očekuje da bude “dovoljno”: dovoljno smirena, dovoljno ambiciozna, dovoljno odvažna, ali nikada “previše”. Aldijana to pravilo ruši.

Preosjetljiva, ambiciozna i emotivna. Upravo ove tri riječi pokušavaju ženu staviti u okvire pravila ponašanja koji joj generalno i ne pripadaju jer apsolutno liderstvo je kod svakoga drugačije. Empatija definitivno nije slabost, ambicija nije mana, a emocije definitivno nisu neprijatelji racionalnosti. Ukoliko se ta tri alata pravilno koriste apsolutno može doći do promjene organizacije iz temelja.“

 

asa-banka-aldijana-rakic-8-bonjour-ba

asa-banka-aldijana-rakic-9-bonjour-ba
 

Emocije ne isključuju racionalnost


O ženama u bankarstvu se dugo govorilo kroz stereotipe zato smo Aldijanu za kraj pitali: Najveća zabluda o ženama u bankarstvu je…?

„Da su preemotivne i da su zbog toga manje racionalne, što apsolutno nije tačno jer upravo ta emotivnost nadograđuje racionalno odlučivanje. Ja sam u praksi mnogo vidjela žena koje su donosile jako teške odluke upravo bazirane na toj emociji i hrabrosti. Tako da bih rekla da je zaključak da su žene emotivne i racionalne i jako hrabre.“

 

asa-banka-aldijana-rakic-11-bonjour-ba
 

Kroz svaku rečenicu Aldijane Rakić provlači se jednostavna, ali snažna poruka da uspjeh nije odsustvo grešaka, već sposobnost da ostanemo ljudi dok rastemo.
U ASA Banci, taj spoj razumijevanja, stručnosti i povjerenja pokazuje kako se i u svijetu brojki može voditi srcem, a da rezultati ostanu jednako impresivni.

I možda je baš u tom ’previše’… emociji, hrabrosti i iskrenosti… ono što nas uči kako da budemo najbolja verzija sebe i u poslu i izvan njega.

 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!