TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 25.9.2025.
Jeste li primijetili kako je posljednjih mjeseci Formula u BiH postala “the thing”? Ne, nije to slučajno.
Iza tog rasta od rekli bismo 50% u gledanosti stoji mladić čije ime odjekuje i u Maranellu i na ulicama Bakua... Dino Beganović.
Od Zenice do Ferrarija kroz Švedsku
Iako je rođen u Švedskoj, Dino je dijete bosanskohercegovačkih roditelja iz Zenice. Već kao tinejdžer vozio je karting staze i i vrlo brzo osvojio titule švedskog prvaka. Ferrari ga je prepoznao 2020. i primio u svoju prestižnu vozačku akademiju. Od tada, Dino u bolidu i Ferrari u njemu rastu rame uz rame.
Baku 2025: trenutak koji je oduševio fanove u BiH
Septembar ove godine u Baku donio je sliku koju Bosna i Hercegovina neće zaboraviti: Dino je u sprint utrci Formule 2 preuzeo vodstvo već u prvom zavoju i, kao da je to najlakše na svijetu, do kraja ostao nedodirljiv. Kiša, restarti, pritisak ništa ga nije moglo poremetiti. Na cilj je stigao prvi, s više od šest sekundi prednosti i odmah sutradan novi podijum u glavnoj trci.
Ferrari crvena boja snova
Ferrari Driver Academy prati ga kao budućeg šampiona. Dino je već vozio i prave F1 bolide kad je zamijenio Charlesa Leclerca na slobodnim treninzima u Bahreinu i Austriji. Zvuk crvenog bolida i Dino u kokpitu… to je momenat koji je domaće fanove pretvorio u strastvene “F1 binge-watchere”.
Dino-mania u BiH
Gledanost Formule u BiH, čini nam se, nikad nije bila veća. Portali pišu, društvene mreže prate, a u komentarima uz fotografije bolida pojavljuju se zastave Bosne i Hercegovine. Ljudi priznaju da su zbog Beganovića počeli pratiti sport za koji nisu ni znali pravila. Dino ih je uvukao u svijet pit-stopa, sigurnosnih vozila i dramatičnih preticanja.
Zašto je ovo važno?
Bosna i Hercegovina nikada nije imala vozača na svjetskoj sceni formule. Dino je probio tu barijeru. On ne vozi samo za sebe i Ferrari, već i za sve nas koji svake nedjelje tražimo prijenos s trke i mislimo: “Hajde, Dino!”
I zato nije čudo da gledanost raste. Kad jedan mladić otvori vrata koja su se činila zatvorena, cijela zemlja krene da gleda kroz njih.
A zašto ovu priču dijelimo baš na Bonjour.ba? Zato što pratimo trenutke koji oblikuju svakodnevicu i inspiraciju naših čitatelja/-ica. Dino je dokaz da i u sportu strast i predanost mogu promijeniti cijelu lifestyle scenu i stvoriti novu publiku koja će vikendom jednako rado listati modne, interijer, lifestyle trendove i navijati uz Formulu.
Foto: @dinobeganovic_
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste čuli da ste “previše”? Previše iskreni, previše emotivni, previše ambiciozni? A možda je upravo u tom “previše” ono najbolje što nosimo, naša hrabrost da se izdvojimo, da budemo svoji i da mijenjamo svijet oko sebe, ne uklapajući se u obrasce koji nam ne pripadaju.
O toj snazi koja dolazi iz autentičnosti razgovarali smo s Aldijanom Rakić, Članicom Uprave ASA Banke, ženom koja je iz pozicije saradnice izrasla u liderku koja vjeruje da empatija nije slabost, već najjači poslovni alat.

Aldijana Rakić, Članica Uprave ASA Banke
Ljudi ne traže savršenog lidera, već čovjeka
U njenoj karijeri bilo je trenutaka koji su zahtijevali odlučnost, ali i razumijevanje, posebno u periodima velikih promjena. Jedan od njih bio je i proces spajanja čak tri banke: složen, emotivan i izazovan trenutak za svaki tim. Zato smo Aldijanu pitali šta je naučila o ljudima kada posao postane najizazovniji.
„Pa ja bih više rekla da u teškim vremenima ljudi ne traže savršenog lidera, već traže čovjeka i ono realno što sam spoznala kroz svoju praksu jeste da je i tišina jača od govora, da je prisutnost jača od riječi i definitivno da stabilnost ne mora značiti da znamo ono što dolazi, već da znamo ko smo i da vodimo svoj tim kvalitetno kroz nepoznato."

Ne moraš znati sve, ali moraš vjerovati sebi
Ušli ste u banku kao saradnica, danas ste članica Uprave. Šta biste sebi tada šapnuli, da Vas niko ne čuje?
"Definitivno bih sebi šapnula na uho da ne moram sve da znam, ali da moram da vjerujem sebi. Prije, u svojim mlađim godinama, tu potvrdu sam tražila izvana, a sada u zrelim godinama jako je bitno da imate unutrašnji kompas jer onda apsolutno vam nisu bitni aplauzi i titule.
Ostala bih znatiželjna i čak bih rekla i preiskrena i preambiciozna jer upravo ovo ’pre’ i ’previše’ nekad znači da se izdvajate od drugih i da si različit u odnosu na druge. I ono što bih rekla da je najveća vrijednost nije mjesto u hijerarhiji, već je definitivno utjecaj koji ostavljate na druge ljude."


Empatija je poslovni alat, ne slabost
U svijetu u kojem se često naglašava brzina i rezultat, zaboravljamo da uspjeh rijetko nastaje iz pritiska, a mnogo češće iz razumijevanja. Upravo zato, Aldijana vjeruje da je empatija jedna od najvažnijih vještina današnjeg lidera. Ne zato što je meka, već zato što je precizna i ona prepoznaje ono što brojke tek kasnije potvrde.
„Empatija pored što je ljudska osobina, ona je strateški resurs i ukoliko se empatija koristi kvalitetno može na vrijeme prepoznati potrebe tima, može vidjeti promjene koje ćemo tek nekad naknadno vidjeti u brojkama i isto tako može vidjeti neke promjene ponašanja u samom timu.
Jer suština je da u najtežim trenucima mi pamtimo pravila ponašanja i ako tu položimo test onda nijedna kriza ili teška vremena ne mogu taj odnos narušiti. I definitivno empatija daje širu sliku, ali isto tako i pojedinca u njoj.“


“Previše” je zapravo kompliment
Od žene se često očekuje da bude “dovoljno”: dovoljno smirena, dovoljno ambiciozna, dovoljno odvažna, ali nikada “previše”. Aldijana to pravilo ruši.
„Preosjetljiva, ambiciozna i emotivna. Upravo ove tri riječi pokušavaju ženu staviti u okvire pravila ponašanja koji joj generalno i ne pripadaju jer apsolutno liderstvo je kod svakoga drugačije. Empatija definitivno nije slabost, ambicija nije mana, a emocije definitivno nisu neprijatelji racionalnosti. Ukoliko se ta tri alata pravilno koriste apsolutno može doći do promjene organizacije iz temelja.“


Emocije ne isključuju racionalnost
O ženama u bankarstvu se dugo govorilo kroz stereotipe zato smo Aldijanu za kraj pitali: Najveća zabluda o ženama u bankarstvu je…?
„Da su preemotivne i da su zbog toga manje racionalne, što apsolutno nije tačno jer upravo ta emotivnost nadograđuje racionalno odlučivanje. Ja sam u praksi mnogo vidjela žena koje su donosile jako teške odluke upravo bazirane na toj emociji i hrabrosti. Tako da bih rekla da je zaključak da su žene emotivne i racionalne i jako hrabre.“

Kroz svaku rečenicu Aldijane Rakić provlači se jednostavna, ali snažna poruka da uspjeh nije odsustvo grešaka, već sposobnost da ostanemo ljudi dok rastemo.
U ASA Banci, taj spoj razumijevanja, stručnosti i povjerenja pokazuje kako se i u svijetu brojki može voditi srcem, a da rezultati ostanu jednako impresivni.
I možda je baš u tom ’previše’… emociji, hrabrosti i iskrenosti… ono što nas uči kako da budemo najbolja verzija sebe i u poslu i izvan njega.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!