TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 22.12.2025.
Vidjeli ste njen stol, sada potpisuje cijelu novu priču bh. dizajna sa već poznatim brendom WAGA.
WAGA predstavlja NARI, svoju prvu capsule kolekciju dizajn namještaja, nastalu u saradnji sa dizajnericom Neirom Sinanbašić iz Neira Studio. Ako ste posljednjih mjeseci pratili našu rubriku Interijer & Dizajn, njen potpis vam je već poznat. Razgovarali smo s njom povodom lansiranja IQRA stola, komada koji ste sigurno dijelili i spremali u ‘’favorites'' foldere.
Ova kolaboracija između WAGE i Neire označava novi razvojni korak za brend koji je do sada bio prepoznat po savremenim drvenim objektima i serviranju svakodnevnih rituala. NARI donosi seriju pažljivo osmišljenih komada koji balansiraju između funkcije i izraza, zanata i savremenog dizajna. 

Kolekcija spaja toplinu tradicionalnog WAGA rezbarenja sa sirovom površinom aluminija, stvarajući osvježavajući dijalog između naslijeđa i moderne estetike. Izrađena od aluminija i ručno rezbarenog drveta, dostupna u FSC-certificaranom jasenu ili orahu i osmišljena kao dugoročna, promišljena ekstenzija WAGA svijeta. 

Ova kolekcija sastoji se od klub stola, dva pomoćna stolića i konzole, te jednog dodatka, kutije za dragocijene sitnice. Svaki stol iz kolekcije zamišljen je kao mnogo više od komada namještaja, on je poziv na okupljanje, dijeljenje i stvaranje povezanosti, nešto što se proteže kroz DNK brenda od samo početka. 


Kao izvornu inspiraciju, dizajnerica je izdvojila ikonske daske za rezanje i serviranje, te ih uobličila na način da zadrže svoju funkciju, postanu još grandioznije, ali i da „dobiju noge“. 

„Od samog početka zanimao me odnos između dva vrlo različita materijala, rezbarenog drveta i aluminija i način na koji mogu koegzistirati bez dominacije jednog nad drugim. Cilj nije bio kontrast radi kontrasta, već ravnoteža: toplina i struktura, tradicija i savremeni izraz.
Pojedini elementi, poput uklonjivih daski, djeluju kao suptilne reference na WAGA porijeklo, ali kolekcija u cjelini govori o stvaranju novog dijaloga kroz materijal i proporciju“, ističe Neira Sinanbašić. 
Naziv NARI nosi višeslojno značenje: oblikovanje, nastajanje, val, ženski princip, susret elemenata. Upravo taj susret drveta i metala, zanata i savremenog dizajna, čini srž ove kolekcije.
Aluminijski dijelovi kao da imaju funkciju postolja za eksponat, umjetničko djelo ruku vrsnih majstora rezbarenja, te nam i oni, na neki način, serviraju to djelo na uživanje. 
Za WAGU, ulazak u dizajn namještaj predstavlja značajnu, ali svjesno odmjerenu odluku. Nakon godina rada sa drvetom, funkcionalnim objektima i zanatom, NARI je prvi korak u kategoriju koja zahtijeva strukturu i jasno definisan stav.
„Za nas je namještaj veća odgovornost od ukrasnih drvenih predmeta. On mora imati smisao u prostoru, trajnost u vremenu i jasno vidljiv ručni rad drvorezbarstva.
Kao mlad brend, u ovu kategoriju ušli smo tek kada smo bili sigurni u pristup, kroz jasan dizajnerski stav koji je donijela Neira i precizno definiranu ideju. NARI je rezultat tog procesa sazrijevanja“, ističe osnivačica WAGE, Jasmina Dizdarević. 
Za razliku od etabliranih proizvođača koji djeluju unutar tradicionalnog luksuznog okvira, WAGA svjesno bira rad sa savremenim, rastućim dizajnerima, često ženama, čiji izrazi donose novu perspektivu i svježinu u odnosu prema zanatu.
NARI je samouvjerena kolekcija koja najavljuje daljnji razvoj WAGA namještaja kroz jake, promišljene kolaboracije za 2026. godinu. Kolekcija NARI je već od danas dostupna u NOSTRO Sarajevo showroom i uskoro online preko waga.ba.
TEKST: Ada Ćeremida
Bijele posteljine su dugo bile siguran izbor. Neutralne, čiste, uvijek “u redu”.
Ali posljednjih sezona sve češće ih mijenjamo za nešto toplije, mekše i vizualno zanimljivije, posteljine koje prostoru daju karakter, a i dalje djeluju smireno.
Pruge, sitni uzorci i prirodni tonovi ponovo su u fokusu, a English Home ih ove sezone donosi u varijantama koje izgledaju kao da su stigle iz boutique hotela ili mirnih ljetnih kuća uz more.
Dodatni razlog da ih stavimo na radar? Trenutno su snižene 50%.
Ono što ove posteljine čini posebno privlačnim jeste osjećaj da nisu trend koji će trajati jednu sezonu. Pruge i diskretni uzorci imaju tu rijetku sposobnost da prostoru daju ritam, a da ga ne opterete, zbog čega djeluju jednako dobro u minimalističkim, skandinavskim i klasičnijim spavaćim sobama.
English Home modeli posebno dobro balansiraju između urednog i toplog, pa krevet izgleda sređeno čak i bez dodatnih dekoracija. Kada se tome doda činjenica da su sada sniženi 50%, jasno je zašto se upravo ovi setovi sve češće sele na liste “kupiti odmah”. To je ona mala promjena koja se vidi i osjeti, bez velikog ulaganja ili preuređenja.









Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!