TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 27.8.2025.
Kako se skoro mijenjaju godišnja doba i ljeto ustupa mjesto jeseni, jedan stan na Dorćolu u Beogradu pokazuje kako boje mogu kreirati atmosferu topline i svježine istovremeno.
Studio Spatial Objectives iskoristio je prirodno svjetlo, bogatstvo tekstura i razigrane detalje da stvori interijer u kojem se smjenjuju topli i hladni tonovi, baš kao što će se skoro preplitati jesenske boje na našim ulicama.
Boje koje griju i osvježavaju
Glavna priča ovog stana je upravo igra kontrasta. Topli drveni tonovi i maslinasto zelene površine susreću se s bijelim zidovima i hladnim sivim akcentima. Rezultat je prostor koji nikada ne djeluje jednolično, već diše punim plućima.
Na jednom zidu pojavljuju se grafike u snažnim bojama, dok jastuci i tekstil donose vedrinu i osjećaj promjene, baš poput šarenog jesenskog lišća.
Dnevni boravak kao paleta jeseni
Dnevna zona je zamišljena kao mjesto okupljanja, ali i kao vizualna kulisa za odmor. Sofe i naslonjači u neutralnim tonovima predstavljaju tihu pozadinu, dok šareni detalji – poput jastučića s uzorkom ili vibrantnog tepiha – unose energiju i ritam. Prostor time postaje fluidan: može biti smiren i meditativan, ali i razigran kad mu dodate tek pokoji akcent u boji.
Kuhinja i trpezarija u znaku svjetla i igre
Kuhinja i trpezarija oblikovane su tako da nastavljaju priču dnevnog boravka. Bijele i drvene površine čine osnovu, ali naglašene su detaljima poput perforiranih fronti u zelenoj boji koje cijelom prostoru daju neočekivanu svježinu. Okrugli trpezarijski stol u svijetlom drvetu i skulpturalna lampa iznad njega unose nježnu, paperjastu atmosferu – savršenu kulisu za jesenje večere.
Balkon kao mala oaza
Ono što ovaj stan čini još posebnijim jest lođa koja je pretvorena u pravu malu jesensku oazu. Zelene biljke, udobni tekstili i namještaj otporan na vanjske uvjete stvaraju prostor u kojem možete popiti jutarnju kafu, čitati knjigu ili promatrati kako grad polako mijenja boje. To je podsjetnik da i mali prostori mogu postati utočišta – ako su pažljivo osmišljeni.
Ovaj prostor na Dorćolu pokazuje da inspiracija za uređenje ne mora doći samo iz kataloga, već i iz prirode i godišnjih doba. Kombinacijom toplih i hladnih tonova, prirodnih materijala i pažljivo odabranih detalja, dobijamo interijer koji je istovremeno savremen i cozy, baš ono što i jesensk dani traže.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: Strahinja Petrović
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!