TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.5.2025.
Znamo da su mnogi od vas zavoljeli i u svoje domove implementirali, open space koncept.
Spajanje kuhinje i dnevnog boravka u jedan kohezivan prostor svakako donosi osjećaj da je prostor još veći nego što jest pa se tako stvara ugodan i prozračan interijer.
Ipak, vjerujemo da su mnogi od vas poželjeli unijeti neke male promjene te zbog estetskog dojma, na kreativne načine vizualno odvojiti taj prostor u dvije zasebne zone.
Za odvajanje kuhinje i dnevnog boravka imamo nekoliko kreativnih i laganih načina s kojima ćete samo jednim elementom kreirati željeni efekt. Ovo su rješenja uz koja ćete kreirati estetski privlačan i karakteran prostor.
Poluotok kao funkcionalni element
Poluotok je praktičan element koji se nerijetko koristi i za razdvajanje kuhinje, a i dnevnog boravka u interijerima open space koncepta.
Osim što će vam donijeti dodatni radni prostor u kuhinju, poluotok djeluje i kao prirodna pregrada između te dvije prostorije. Možete birati i nešto manji kuhinjski šank, za isti efekt.
Komad namještaja u kontrastnoj boji
Dodavanje komada poput fotelje ili sofe u kontrastnoj, upečatljivoj boji, može kreirati dinamiku u prostoru. Ovo je komad namještaja koji neće samo vizualno odvojiti kuhinju od dnevnog boravka, već će vašem interijeru dati chic potpis.
Police s knjigama ili komode
Postavljanje otvorene police ili stylish komode s knjigama između kuhinje i dnevnog boravka, pružit će dodatni prostor za odlaganje, ali istovremeno stvoriti vizualnu barijeru koja razdvaja prostor na diskretan i karakteran način.
Room divider kao elegantno rješenje
Room divider, odnosno okvir od drva ili stakla, elegantno je rješenje za podjelu prostora. Ove ploče stvaraju jasnu vizualnu granicu između kuhinje i dnevnog boravka, dodajući estetsku vrijednost vašem domu.
Kombinacija ovih elemenata omogućuje funkcionalno i estetski privlačno odvajanje prostora između kuhinje i dnevnog boravka u open space interijerima, ističući otvorenost prostora dok osigurava jasno podijeljene zone.
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković.
REELS
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!