TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 5.6.2025.

Ako ste se ikad zapitali koliko stvarno treba izdvojiti za dan iz snova primjerice u Sarajevu, Mostaru ili Banjoj Luci, pripremili smo vam realan, prizemljen, ali i malo zabavan vodič kroz sve troškove.

Kada već ulažete u jedan od najvažnijih dana u životu, vrijedi znati na šta sve treba računati.

 

 

Restorani i svadbene sale: najveća stavka budžeta  

U Sarajevu, prosječna cijena po osobi u restoranima i salonima trenutno iznosi između 50 i 100 KM, što znači da je sve manje ponuda ispod 60 KM po osobi. Mostar ima sličan raspon od 55 – 80 KM, dok se u Banjoj Luci cijene kreću između 40 i 100 KM, ovisno o lokaciji i ponudi.

Za 100 gostiju to znači:

  • Sarajevo: 5000 do 10000 KM
  • Mostar: 5500 do 8000 KM
  • Banja Luka: 4000 do 10000 KM


Za manja vjenčanja (recimo 20 gostiju), ukupni trošak se kreće između 1000 i 2000 KM, ne uključujući piće, tortu i slatki stol koji se najčešće dodatno naplaćuju.

 

vjenčanje_bih_2_bonjour_ba

Foto: @torlakweddings  
 

Vjenčanica i odijelo: elegancija prema mjeri  

Najam vjenčanice u BiH najčešće iznosi između 500 i 1000 KM, dok kupovina haljine može biti i 4000 KM. Odijelo za mladoženju (uključujući košulju) kreće se između 300 i 700 KM. Cipele za oboje obično koštaju oko 200 – 250 KM.

Šminka, frizura, nokti: sve za savršen izgled  

Paket profesionalne šminke, frizure i manikure za mladenku obično iznosi oko 200 - 400 KM. Dodatne usluge i beauty tretmani mogu povećati ovu stavku.

 

 

Pozivnice: prvi korak ka velikom danu  

Najjednostavnije pozivnice koštaju od 0,20 KM po komadu, dok personalizirani i dekorativni modeli mogu biti i do 3 KM.

Dekoracija: detalji koji stvaraju atmosferu  

Dekoracija stolova za goste obično košta između 10 i 30 KM po stolu, dok mladenački sto može iznositi i do 500 KM. Kićenje vozila i dekorativni elementi dodatno se kreću od nekoliko maraka pa naviše. Ukupno, prosječan budžet za dekoraciju iznosi između 300 i 700 KM.

 

 

Zakazivanje u općini: formalnosti s dozom personalizacije  

U većini mjesta zakazivanje u zgradi općine je besplatno u redovnim terminima, dok se dolazak matičara na drugu lokaciju naplaćuje između 300 i 500 KM – zavisno od grada, općine i termina. U Mostaru, primjerice, ta usluga košta 300 KM.

 

 

Fotograf i video: za uspomene koje traju  

Osnovni paket fotografisanja i snimanja obično iznosi oko 1000 KM i više. Standardni paketi kreću se između 700 i 1500 KM, dok oni s dodatnim uslugama (dron, teaser video) mogu preći i 2000 KM.

U konačnici za 20 gostiju, ukupni trošak vjenčanja može iznositi između 3000 i 5000 KM. Za 100 gostiju, taj iznos se kreće od 10000 do 20000 KM.

Odabir opsega i stila vjenčanja ostaje na vama, bilo da se odlučite za intimnu ceremoniju ili veliku proslavu. 

Koliko je vas koštalo vjenčanje? Pišite nam na Instagramu @bonjour.ba .

***Podaci su prikupljeni iz javno dostupnih izvora, zvanične stranice restorana i općina u BiH. Prikazane cijene su orijentacione i predstavljaju prosječne raspone . U stvarnosti mogu biti više ili niže, ovisno o preferencijama, sezoni i lokaciji.  

 

Foto: @munanazak


Bonjour

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

TEKST: Bonjour.ba

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom. 

Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.


amna_gif_via_media_bonjour_ba

Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima. 

Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.

via_media_bonjour_ba

Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković

“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna. 

Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'.  To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“

bonjour_ba_via_media_bonjour_02
via_media_501_bonjour_ba (1)

Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.

Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
 



“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“


via_media_507_bonjour_ba
via_media_505_bonjour_ba

Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne. 

via_media_gif_5_bonjour_ba

Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_02

Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji. 

Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_07
bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_06

A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije. 

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_05
via_media_1000_bonjour_ba

U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata. 

Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.

via_media_800_bonjour_ba
via_media_bonjour_ba5

Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.

via_media_500_bonjour_ba
bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_04
via_media_802_bonjour_ba

Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju. 

zen-soba-via-media_bonjour-ba

Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.

Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.

via_media_office_34_bonjour_ba

Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.

U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
 

bonjour_ba_via_media_amna_01

Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.

bonjour_ba_via_media_bonjour_amna_01
bonjour_ba_via_media_amna_office_01
 

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!