TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.8.2019.
U potrazi za novim makeup proizvodima, kao i artiklima za njegu kože, redovito se trudimo isprobati nešto novo i zanimljivo, prateći preporuke drugih dama koje su te proizvode već dodale u svoju rutinu.
Kada uz pojedine kozmetičke novitete, uz brojne blagodati izdvoje i riječi 'empties' ili nam otkriju da za njih već postoji lista čekanja, onda su to detalji koji te artikli čine vrijednima naše pažnje.
Vrlo lako mogu dobiti titulu naših beauty saveznika i itekako važno mjesto u našoj svakodnevnoj rutini.
Upravo zbog toga smo istražili koji su to proizvodi izazvali veliki hype među beauty stručnjacima i iznova našli mjesto u njihovim shopping košaricama?
Frank Body Shimmer Scrub
Ovaj piling ima listu čekanja od čak 50 000 tisuća ljudi, a obogaćen je šećerom, soli, kavom te ostavlja zategnut i mekan osjećaj na koži nakon kupanja. Uz to, nakon korištenja ostavlja svjetlucav trag na koži koji izgleda poput zvjezdane prašine.
Glow Recipe Watermelon Glow Sleeping Mask
Maska obogaćena vitaminima i aminokiselinama uz koje ćete se ujutro probuditi s mekanom, svježom i nježnom kožom. Ovaj proizvod je imao listu s 5,000 ljudi koji su ga željeli kupiti prije nego što je maska uopće puštena u prodaju.
Mega Babe Rosy Pits
Prirodni dezodorans obogaćen kokosovim uljem, aloa verom i vitaminom E koji je osvojio brojne dame koje traže prirodnu zaštitu protiv tragova znojenja.
The Ordinary Serum Foundation
Ordinary nas je osvojio svojim preparatima za njegu lica, a njihova makeup linija dobila je jednaku popularnost. Uz 21 različitu nijansu i formulaciju koja ima i SPF zaštitu te osigurava prirodan izgled, ovaj puder našao se u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.
Charlotte Tilbury Matte Revolution Pillow Talk Lipstick
Savršena nude nijansa koju vole i Amal Clooney, Meghan Markle i Emma Roberts. Njegujuća svojstva, savršena tekstura i nijansa koja laska svakom tenu učinile su ovaj ruž kultnim u beauty industriji.
Farsali Rose Gold Elixir
Serum koji je godinama favorit brojnih beauty blogerica. Brzo se upija, može se koristiti kao dnevna krema, a bogat je vitaminima, antioksidantima i esencijalnim masnim kiselinama. Ne sadrži parabene i sulfate.
e.l.f. Cosmetics Poreless Putty Primer
Ovaj primer bogat je veganskim sastojcima koji umiruju kožu i lijepo pirjanju uz vaš makeup. Uz to, ne začepljuje pore i laska svim tipovima kože.
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!